» آرشیو مطالب » پایان اجرای نمایش «ناک اوت» در بیرجند
نمایش ناک اوت
آرشیو مطالب - استان ها

پایان اجرای نمایش «ناک اوت» در بیرجند

خرداد 22, 1395 1

نمایش ناک اوت پس از پنج شب اجرا در شهر بیرجند در جشنواره تئاتر استانی خراسان جنوبی شرکت می کند.

به گزارش تئاتر آنلاین، میثم صدرا کارگردان این نمایش به ایران تئاتر گفت: ناک اوت کاری از گروه تئاتر میم از 18 خرداد در آمفی تئاتر علامه فرزان بیرجند ساعت 21 روی صحنه است و امشب با اجرای ویژه هنرمندان پایان می یابد.

وی افزود: بیشتر مایل بودم نگاه و نظر مخاطبان را درباره نمایش قبل از شرکت در جشنواره بدانم و این پنج شب اجرا به همین دلیل بود.

صدرا با اشاره به موضوع نمایش ادامه داد: ناک اوت درباره یک مسابقه بوکس است که اطرافیان مسابقه دهندگان، مسابقه را تحت تاثیر رفتارشان قرار می دهند. نمایش هفت کاراکتر دارد. کاراکترها یک جنگ داخلی با خودشان دارند، یک جنگ بیرونی با یکدیگر و یک مسابقه هم که در حال برگزاری است.

وی درباره تمدید اجرا گفت: برنامه ای برای تمدید اجرا نداریم و بیشتر برنامه ریزی مان برای شرکت در جشنواره است اما اگر از ما بخواهند که اجرا را تمدید کنیم این کار را انجام خواهیم داد.

نویسنده ناک اوت محسن حسین زاده است. مشاور هنری این نمایش استاد علی شریفی است.

محسن حسین زاده – شهرام قاسمی – باقر بارانی – میثم صدرا – محمد خزاعی منفرد – دریا بهداد – فهیمه هرمزی – پیام آذرپونه بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش نور امیر جم، دستیار کارگردان دانیال حسین زاده ،گریم طاهره محمد زاده ، ویدیو آرت سیدمهدی حسینی ، سید حمید حسینی، عکاس علی حمیدیان، فر طراحی پوستر کاظم خسروی، نوازنده درام محمدرضا مهدی آبادی، مدیر صحنه سید محمد حسین خراشادی زاده هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×