» آرشیو مطالب » نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد شد
نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد شد
آرشیو مطالب - برگزیده - تئاتر ایران

نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد شد

مهر 18, 1403 0

به گزارش تئاتر آنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی نیکنام حسینی‌پور را به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در این وزارتخانه منصوب کرد.

نیکنام حسینی‌پور دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و در حال حاضر در مقطع دکتری تحصیل می‌کند. وی پیش از این مدیر عاملی مؤسسه خانه کتاب، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، مدیر اجرایی نمایشگاه‌های بین المللی قرآن کریم و نیز نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران در چندین دوره را در کارنامه کاری و مدیریتی خود دارد.

از دیگر سوابق فعالیت‌های فرهنگی حسین‌پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مشاور توسعه منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت اجرایی نمایشگاه‌های قرآن کریم در کشورهای انگلستان، سوریه، اتیوپی، مدیریت اجرایی برگزاری ۲۰ نمایشگاه کتاب استانی در سطح استان‌های کشور و عضویت در هیأت مدیره خانه کتاب بوده است.

مشروح حکم انتصاب حسینی‌پور توسط صالحی به این‌ترتیب است؛

«جناب آقای نیکنام حسینی پور

با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بهره گیری از تجربه و ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و با امعان نظر به مأموریت‌های محوله و تأکید بر موارد مندرج در پیوست حکم، موفق و مؤید باشید.»

پیوست حکم انتصاب مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد به شرح زیر است:

«۱- برنامه‌ریزی و ایجاد وحدت رویه در عرصه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲- تدوین برنامه اقدامی در مورد بهینه‌سازی ارتباطات دوسویه وزارت متبوع با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

۳- تمهید ارتباط فعال و پیوسته میان مدیران ارشد وزارت متبوع با کارکنان

۴- رصد و بررسی و تحلیل رسانه‌های جمعی در حوزه فعالیت وزارت متبوع و ارائه گزارش‌های پیوسته به وزیر و معاونان و مدیران ارشد

۵- برقراری ارتباط اثربخش و تعامل فعال با رسانه‌های جمعی جهت اطلاعرسانی صحیح، به هنگام و مؤثر

۶- بررسی مطالبات و دریافت دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات مردم و پاسخگویی سریع و مناسب با همکاری همه مجموعه‌های ذیربط

۷- طراحی و سفارش پژوهش‌های ارتباطی به منظور اخذ بازخورد از عملکرد وزارت و ارائه راهکارهای مناسب

۸- گردآوری داده‌های لازم از کلیه سطوح سازمانی و تدوین و انتشار گزارش‌های عملکرد وزارت با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مراکز ذی‌ربط و ذینفعان وزارت متبوع

۹- همکاری فعال با مسئولان نظام اطلاع‌رسانی دولت به منظور هم‌افزایی ارتباطات میان بخشی در قوه مجریه

۱۰- توسعه و بسط گفتمان شفاف در تمامی سطوح سازمانی منطبق بر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×