» آرشیو مطالب » نه تلویزیون و نه سینما؛ فعلاً فقط تئاتر
آرشیو مطالب - برگزیده - تئاتر ایران

نه تلویزیون و نه سینما؛ فعلاً فقط تئاتر

تیر 3, 1396 1

الهام پاوه نژاد از جمله بازیگرانی است که بیش از دو دهه است که در حوزه های گوناگونی چون تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد.
به گزارش تئاتر آنلاین، «همسران»، «گریز»، «مدرسه مادربزرگ ها»، «تصویر یک رویا»، «نیمکت»، «ترانه مادری»، «گاو صندوق»، «یلدا»، «زندگی با چشمان بسته» و… از جمله فیلم ها و سریالهایی اند که وی در کارنامه کاری خود دارد.
«هفت سنگ» آخرین سریالی است که این هنرمند در تلویزیون در آن حضور داشته است و بعد از آن مدتی است که وی کمتر از پیش از این رسانه فعالیت کرده است.
پاوه نژاد این روزها بیش از پیش در حوزه تئاتر مشغول ایفای نقش شده است و تاکنون کارهای بسیاری را در این زمینه ارائه کرده است. وی که در حال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر است در گفت و گو با بانی فیلم، پیرامون فعالیت های اخیرش بیان کرد: من این روزها مشغول تمرین تئاتری هستم که از ۸ تیر، در سالن پالیز روی صحنه می رود. این نمایش پیشتر روی صحنه رفته بود و این باز تولیدی از نمایش مذکور است.
پاوه نژاد اضافه کرد: این نمایش با عنوان «سیستم گرون هلم» پیش از این در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. امسال هم با همان گروه شاهد اجرای آن در سالن پالیزی خواهیم بود. داستان این کار توسط جوردی گالچران نوشته شده است و علیرضا کوشک جلالی کارگردانی آن را به عهده دارد؛ علاوه بر من، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی از جمله بازیگرانی اند که در این نمایش حضور دارند.
او همچنین در خصوص حضورش در تلویزیون و سینما گفت: در حال حاضر کاری برای نمایش در تلویزیون و یا سینما ندارم. مدتهاست دیگر پیشنهادات تلویزیونی را نپذیرفته ام چرا که کیفیت کارها آنطور که باید، نیستند و ترجیح می دهم تا به جای حضور در کارهای معمولی و بی کیفیت، مشغول تئاتر باشم. بازیگر سریال «همسران» خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط تغییر کند و با بهبود اوضاع مجدداً زمینه برای فعالیت کسانی که علاقمندند فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×