» آرشیو مطالب » کارتون میکی موس دوبله فارسی ، فیلم ساعات شلوغی و فیلم قطار بوسان
آرشیو مطالب

کارتون میکی موس دوبله فارسی ، فیلم ساعات شلوغی و فیلم قطار بوسان

اردیبهشت 6, 1401 1

دالفک یکی از سایت‌های شناخته شده در کشور است که در حال حاضر رتبه 78 الکسا را کسب کرده است. این سرویس اشتراک ویدیو یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی است و در سال‌های اخیر اعضای آن افزایش قابل توجهی یافته است. سایت دالفک از بین شانزده سرویس اشتراک ویدیو در ایران، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. آپارات، تلویبیون و نماشا پیش از آن قرار دارند.

این روزها که ویدیوهای مارکتینگ برای ارائه اطلاعات کسب و کارها بیشتر از هر نوع محتوای دیگر محبوب شده‌اند، بسیاری از مدیران مشاغل اینترنتی توانسته‌اند از طریق سرویس اشتراک ویدیو اقدام به بازاریابی اینترنتی برای سایت خود کنند. این یک روش عالی برای معرفی خود به کاربران اینترنتی است. سرویس اشتراک ویدیوی دالفک این امکان را به کسب و کارهای اینترنتی می‌دهد تا فیلم و موزیک ویدیو خود را به صورت رایگان در سایت بارگذاری کرده و به این ترتیب کاربران زیادی جذب کنند.

اشتراک گذاری فیلم و موزیک ویدیو یکی از موثرترین راه‌های برندسازی و معرفی کسب و کار است. اما اگر به دنبال این هستید که فیلم های شما بالاترین بازدیدکننده را داشته باشد، باید روی محتوا و کیفیت هر چه بهتر تمرکز کنید. سرویس اشتراک ویدیوی دالفک به شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌هایی با بالاترین کیفیت را در آن آپلود کنید.

ویژگی ها و امکانات سرویس اشتراک ویدیو دالفک

دالفک با دارا بودن ویژگی‌ها و امکانات خاص موقعیت بسیار خوبی برای بارگذاری ویدیو به کاربران می‌دهد. در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • آپلود ویدیو با بالاترین کیفیت‌ها از جمله فول HD
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی در آپلود ویدیو
  • سرعت پخش و بارگذاری بالا به علت سرورهای داخل کشور
  • بالا بودن سرعت ویدیو استریمینگ
  • امکان اضافه کردن لینک در قسمت توضیحات ویدیو
  • امکان درج آدرس وب‌سایت و شبکه‌هایاجتماعی در بالای کانال
  • امکان اضافه کردن آدرس کانال به شکل واترمارک
  • امکان دانلود ویدیو با کیفیت و حجم دلخواه
  • دنبال کردن کانال‌های سایر افراد
  • امکان درج لایک و اظهار نظر در زیر ویدیو
  • امکان به اشتراک گذاری فیلم‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت دریافت ویدیو از طریق یوتیوب
  • قابلیت دریافت ویدیو از مسیر URL

عضویت در دالفک

آپلود فیلم و موزیک در دالفک فقط برای اعضای آن ممکن است. عضویت در این سرویس اشتراک ویدیو به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با داشتن یک آدرس ایمیل ممکن است. پس از عضویت شما می‌توانید اقدام بارگذاری ویدیو و انتشار لینک کانال و وب سایت خود کنید. یکی از ویژگی‌های کاربردی سرویس اشتراک ویدیو دالفک وجود دسته بندی موضوعی برای ویدیوها است. به این ترتیب می‌توان ویدیوی مورد نظر مثل موزیک ویدیو، فیلم مستند، خبری، ورزشی و … را در گروه مشخص بارگذاری کرد. این روش امکان جستجو توسط کاربران را نیز آسان‌تر کرده است.

قوانین فعالیت در سرویس اشتراک ویدیوی دالفک

هدف از ایجاد این سایت فراهم آوردن فضایی برای سرگرمی، تبلیغات، آموزش، و … برای گروه‌های مختلف سنی است. ایجاد محیطی امن و دور از ابتذال نیازمند رعایت قوانین تعریف شده برای هر سایت است.

دالفک هم به عنوان یک سایت به اشتراک گذاری ویدیوی ایران دارای مقررات همخوان با قوانین کشوری است. از جمله چهارچوب اخلاقی، عرفی، فرهنگی ایران باید در محتوای بارگذاری شده رعایت شود. در غیر اینصورت فیلم و ویدیو پس از گذشتن از فیلتر بررسی، از سرور حذف خواهد شد.

کارتون میکی موس دوبله فارسی

شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار که توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است. خلق این شخصیت کارتونی توسط والت دیزنی به همراه آب آیورکس در سال ۱٩٢٨ اتفاق افتاد. صداپیشگی میکی ماوس تا سالها توسط خود والت دیزنی انجام میشد.

میکی ماوس سال ۱۹۲۸ خلق شد و والت دیزنی تا سال ۱۹۴۶، صداپیشه او بود. پس از دیزنی به ترتیب جیم ماکدانلد و وین آلوین نقش صداپیشگی میکی ماوس را به عهده گرفتند.

این موش شبیه انسان بیشتر اوقات یک شرت سرخ می‌پوشد، کفش‌های زرد و دستکش‌های سفید دارد. این شخصیت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی جهان می‌باشد.

نخستین حضور میکی، یک حضور آزمایشی تنها در انیمیشن کوتاه هواپیمای دیوانه بود. پس از آن در سال ۱۹۲۸ میکی در یک فیلم کوتاه به نام کشتی بخار ویلی ظهور کرد که یکی از نخستین فیلم‌های صدادار بود. میکی‌ماوس در بیش از ۱۳۰ عنوان فیلم حضور داشته است از جمله کنسرت گروه (The Band Concert) در سال ۱۹۳۵، خیاط کوچولوی شجاع (Brave Little Tailor) در سال ۱۹۳۸، و فانتازیا در سال ۱۹۴۰. میکی‌ماوس در ابتدا در فیلم‌های کوتاه حضور یافت و سپس در فیلم‌های بلند و دراز دیده شد. ده‌ها فیلم میکی‌موس برای جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن (Academy Award for Best Animated Short Film) نامزد شدند و در سال ۱۹۴۲ فیلم Lend a Paw مفتخر به دریافت جایزه شد. در سال ۱۹۷۸ میکی اولین شخصیت کارتونی‌ای بود که توانست در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود برای خود یک ستاره بگیرد.

فیلم قطار بوسان

انگلیسی: Train to Busan) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور دربارهٔ مردگان متحرک به کارگردانی یان سنگ-هو محصول سال ۲۰۱۶ سینمای کره جنوبی است.[۲] این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. ادامه این فیلم با عنوان شبه‌جزیره در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.[۳]

زمانی که یک ویروس مرگبار زامبی در کره جنوبی شیوع پیدا می‌کند، تعدادی از مسافران قطار سئول به بوسان برای زنده ماندن با موانع سر راهشان دست و پنجه نرم می‌کنند و باید تلاش کنند که زنده بمانند تا به بوسان که پاک‌سازی شده، برسند. سوآن برای تولد خود از پدرش می‌خواهد که به بوسان بروند و با مادرش‌دیدار کندکه در همین حین این ویروس در کره پخش می‌شود و کل کره را در بر می‌گیرد.

فیلم ساعت شلوغی

ساعت شلوغی (به انگلیسی: Rush Hour) فیلمی محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی برت رتنر است. در این فیلم جکی چان، کریس تاکر، تام ویلکینسون، کریس پن، تزی ما، کن لئونگ الیزابت پنیا، مارک روستون، رکس لین، فیلیپ بیکر هال، جان هاکس، کلیفتون پاول بازی کردند. ساعت شلوغی ۲ و ساعت شلوغی ۳ دنباله‌های این فیلم هستند.

دو مأمور پلیس که کوچکترین نقطه اشتراکی ندارند، مجبورند با همکاری یکدیگر یک دختر بچه دزدیده شده را به پدرش برگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×