» آرشیو مطالب » ویدیوکنفرانس دراماتراپی اتحادیه جهانی/ عضویت فرانسه بررسی می شود
آرشیو مطالب - برگزیده - تئاتر ایران

ویدیوکنفرانس دراماتراپی اتحادیه جهانی/ عضویت فرانسه بررسی می شود

شهریور 15, 1397 0


سومین کنفرانس اسکایپ دراماتراپی اتحادیه جهانی «دبلیو ای دی تی» سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) با حضور نمایندگان ۹ کشور برگزار شد.

به گزارش تئاتر آنلاین، مجید امرایی عضو بنیانگذار اتحادیه جهانی «WADT» درباره برگزاری سومین کنفرانس اسکایپ دراماتراپی این اتحادیه گفت: در این گفتگو که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد نمایندگان ایران، یونان، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کره جنوبی، استرالیا، کانادا، آفریقای جنوبی و سریلانکا حضور داشتند. در این کنفرانس بحث و تبادل نظر درباره اهداف اتحادیه همچنین بررسی درخواست عضویت کشور آرژانتین و رای گیری و تصویب عضویت این کشور صورت گرفت.

رییس انجمن نمایش درمانی ایران تصریح کرد: در این جلسه بررسی عضویت کشور فرانسه و شیلی به جلسه بعد موکول شد.

امرایی در پایان با اشاره به ارایه گزارش فعالیت های علمی و توانبخشی دراماتراپی در کشورهای عضو به عنوان یکی دیگر از مباحث مورد در نظر در این ویدیوکنفرانس، افزود: بررسی لوگوهای پیشنهادی و بحث و تبادل نظر درباره انتشار کتاب های علمی و تبادل نظر درباره عضویت های پیوسته و وابسته کشورهای متقاضی و همچنین برپایی سمینار علمی از دیگر مباحث این جلسه بود.

اتحادیه جهانی دراماتراپی مهمترین و بزرگترین مرکز علمی حوزه نمایش درمانی است که ۱۰ کشور از جمله ایران اعضای بنیانگذار آن هستند.

کد خبر 4395626
فریبرز دارایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×