» آرشیو مطالب » «ماما یرما» در راه جشنواره هایفست ارمنستان
آرشیو مطالب - تئاتر ایران

«ماما یرما» در راه جشنواره هایفست ارمنستان

شهریور 21, 1394 0

نمایش «ماما یرما» به کارگردان فرزین نوبرانی که برداشتی آزاد از نمایشنامه «یرما» لورکا است به عنوان نماینده ایران به جشنواره هایفست ارمنستان می رود.

به گزارش تئاتر آنلاین، نمایش «ماما یرما» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی فرزین نوبرانی که برداشتی آزاد از نمایشنامه «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا است به عنوان نماینده ایران به سیزدهمین جشنواره بین المللی هایفست ارمنستان می رود.

فرزین نوبرانی کارگردانی این اثر دراین باره گفت: «ماما یرما» نمایشی برگرفته از نماد و مینیمالیزم در فضایی سوررئال است که با قاب بندی های سینمایی در هم آمیخته شده است. این اثر نسبت به آثار قبلی اجرا شده در ایران بسیار تفاوت دارد و با نگرش کاملا فرمالیستی پا به صحنه می گذارد.

در این نمایش هنرمندان جوانی چون بیتا عزیز اُقلی، امیر فراهانی، سهیل قناعتی، ملینا قدیمی، رضا عابدینی و عباس علیرضا به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل می توان به سحر جمالی مشاور کارگردان، فریار حسینی مشاور نویسنده، مژده افسردی دستیار هنری کارگردان، لادن نازی بازیگردان، مهشاد رضایی مجد، دیوید ساشا، هلیا جعفری گروه کارگردانی، نسیم ملکی طراح لباس، سمیه فراهانی طراح گریم، مرسده افشاری پور، امیر حسین تاجبخش مجریان گریم، علی کلانتری طراحی صدا و موسیقی، فرشید حاجیان مدیر صحنه، شایان رحمانی دستیار صحنه، سارا حدادی مدیر روابط بین الملل، ایلیا شمس تبلیغات مجازی و امیر حسین زواره ای ساخت تیزر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×