» آرشیو مطالب » رونمایی از پوستر «روال عادی»/ تصاویر
روال عادی
آرشیو مطالب - تئاتر ایران

رونمایی از پوستر «روال عادی»/ تصاویر

اردیبهشت 1, 1403 2

اجراهای نمایش «روال عادی» نوشته ژان کلود کری‌یر و کارگردانی کیارش رُست از ساعت۱۸:۰۰ روز پنجشنبه، ۳۰فروردین، در سالن چارسو مجموعه تئاترشهر در میان استقبال بسیار خوب مخاطبان آغاز شد.

به گزارش تئاتر آنلاین، همچنین ساعاتی قبل از شروع نمایش، طی مراسمی، از پوستر نمایش «روال عادی» به طراحی محمدصادق زرجویان، با حضور مجید مجیدی تهیه کننده نمایش، سیدجواد طاهری رییس مجموعه تئاتر شهر، کیارش رُست کارگردان نمایش، بازیگران و عوامل نمایش، و اصحاب رسانه، در تالار مشاهیر تئاترشهر برگزار شد.

کیارش رُست کارگردان نمایش، در خصوص نمایشنامه و نویسنده نمایشنامه ژان کلود کری‌یر و علت‌های انتخاب متن گفت: نویسنده از علاقمندان به کشور ایران بوده و این موضوع من را به انتخاب این متن علاقه‌مند تر کرد. من با توجه به خوانش شخصی و برداشتی که از متن داشتم، تغییراتی را در شیوه اجرا ایجاد کردم. پیشنهاد متن ۲بازیگر است، منتهی تصمیم گرفتم از ۴بازیگر استفاده کنم و هر شخصیت را در ۲نفر بوجود آوردم.

مجید مجیدی، تهیه‌کننده این اثر گفت: تئاتر شهر برای من نوستالژی خاصی دارد. اوایل انقلاب حدود ۵ سال را من در تئاترشهر زندگی کردم. من در تک تک سالن‌های این‌جا خاطره دارم. نمایش «نهضت» را در اوایل انقلاب را در سالن چارسو به کارگردانی شهید قشقایی کار کردیم. من تئاتر را با آقای حسین قشقایی شروع کردم و علت علاقه‌ من به تئاتر حسین قشقایی بود. در آن زمان علاوه بر تئاتر از شهید قشقایی درس زندگی گرفتم. امروز اگر این‌جا هستم ادای دین به اوست. مجیدی در آخر از مدیریت تئاترشهر بابت حمایت از این گروه نمایشی تشکر کرد.

سیدجواد طاهری، رییس تئاترشهر نیز گفت: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده تئاتر و بنابر مسئولیتی که به من سپرده شده است، وظیفه خود را حمایت از گروه‌های جوان تئاتری می‌دانم.

در پایان این مراسم از پوستر نمایش «روال عادی» که توسط محمدصادق زرجویان طراحی شده است، رونمایی شد.

نمایش «روال عادی» از ۳۰فروردین تا ۲۰اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

خبرنگار: محمد جواد عبدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×