» آرشیو مطالب » کنسرت حسین علیشاپور در رشت و لاهیجان
آرشیو مطالب

کنسرت حسین علیشاپور در رشت و لاهیجان

اسفند 6, 1392 0

57حسین علیشاپور ، آوازخوان موسیقی ایرانی در رشت کنسرتی را برگزار می کند. در این کنسرت که «گفتگوی باران» نام گرفته است ، وی به همراه گروه «مهتاب رو» به سرپرستی وصال عربزاده ، قطعاتی را در مایه های بیات زند ، افشاری ، دشتی ، ابوعطا و همایون و اصفهان اجرا می کند.

حسین علیشاپور ، آوازخوان موسیقی ایرانی ، پنج شنبه و جمعه ی هفته ی جاری ،8 و 9 اسفندماه در رشت کنسرتی را برگزار می کند. به گزارش شبکه ایران در این کنسرت که «گفتگوی باران» نام گرفته است ، وی به همراه گروه «مهتاب رو» به سرپرستی وصال عربزاده ، قطعاتی را در مایه های بیات زند ، افشاری ، دشتی ، ابوعطا و همایون و اصفهان اجرا می کند. این قطعات مجموعه ای از آثار قدیمی ، همچنین آثاری از ساخته های وصال عربزاده ، بر اشعاری از خودش و سیدعلی صالحی هستند.

به گزارش شبکه ایران این کنسرت ، اول اسفندماه جاری در یاسوج برگزار شد که با استقبال چشمگیر مخاطبان نیز رو به رو شد. گروه «مهتاب رو» را نوازندگانی چون زمان خیری ، هومان رومی ، سامان سرداریان ، سینا نصرتی ، سمیه بهمنی و مسعود کبیری فر تشکیل می دهند.

محل برگزاری کنسرت ، سالن سینمایی 22 بهمن است.

علیشاپور همچنین کنسرت نوازش های باد را به همراه گروه سپندار در سالن پارس شهر لاهیجان برگزار می کند. زمان برگزاری این نیز کنسرت ، 11 و 12 اسفندماه تعیین شده است. آهنگسازی گروه «سپندار» بر عهده ی نوید توسلی و حامد حافظی است ؛ این دو نوازندگان سنتور گروه سپندار بوده و قطعاتی را بر اشعاری از مولانا ، فریدون مشیری ، حافظ ، فردوسی و هوشنگ ابتهاج ، در همایون ، اصفهان و دشتی ، تصنیف کرده اند.

در گروه سپندار ، هنرمندانی چون نوید توسلی ، حامد حافظی ، آرش عزیزی ، مسعود پاد ، مینو اصحابی ، مجید محیط ، محمد یوسفی ، نازنین قاسمی ، آبتین عباسپور ، ایثار یاور و رامین علی پور حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×