» آرشیو مطالب » نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی در گالری تئاتر مستقل
آرشیو مطالب - تئاتر ایران

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر دانشگاهی در گالری تئاتر مستقل

اردیبهشت 20, 1397 1

به گزارش تئاتر آنلاین و به نقل از مهر، مهدی آشنا مدیر بخش عکس، پوستر و تیزر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی درباره داوری بخش عکس و پوستر گفت: داوران بخش پوستر تئاتر دانشگاهی متشکل از مهدی دوائی، آرمان کوچکی و یحیی پاکدل و داوران بخش عکس نیز مریم قهرمانی‌زاده، مصطفی قاهری و رئوفه رستمی هستند. جشنواره تئاتر دانشگاهی تجربی است کما اینکه خود من هم در این تجربیاتی که داشتم بر این عقیده هستم که باید طیف وسیع‌تری از همکاران جوان‌تر وارد کار شوند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم داوران امسال نیز از کسانی باشند که تجربه کمتر اما جایگاه خوبی در عرصه تئاتر دارند.

وی با اشاره به اینکه در بخش داوری پوستر بازخوردهای خوبی داشته‌اند اما داوری بخش عکس انجام نشده است، گفت: با توجه به اینکه تا روز آخر جشنواره هنوز گروه‌ها عکس می‌فرستند و عکاسان مشغول کار هستند بنابراین صبر می‌کنیم تا همه کارها به دبیرخانه برسد. داوری بخش تیزر و عکس ۲۵ اردیبهشت انجام می‌شود. داوران بخش تیزر نیز به زودی اعلام می‌شوند.

آشنا با بیان اینکه آثار خارجی هم در کنار آثار ایرانی مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند، به معرفی ۱۷ هنرمندی که پوسترهای شان قرار است از روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت لغایت چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در گالری مجموعه تئاتر مستقل نمایش داده شود پرداخت و گفت: سیدرضا چاووشی، جواد ابراهیم نژاد، متین حبیبیان، مرضیه خوش ترکیب، علیرضا گل دهی، مریم برادران، حسین ملامحمدمهدی، ابوالفضل صفویه، محمد دارایی، مهسا نهضت شعار، Rios Luis از آلمان و همچنینZertuthe گرافیست بلژیکی هنرمندانی هستند که پوسترهای شان برگزیده شده و در نمایشگاه ارائه می شود.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ با دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار می شود.

کد خبر 4292778
فریبرز دارایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×