» آرشیو مطالب » مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت
آرشیو مطالب - برگزیده - تئاتر ایران

مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت

تیر 6, 1400 0


روز گذشته با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی شد.

به گزارش تئاتر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، روز گذشته پنجم تیرماه قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات محسن حسن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی کرد. در این مراسم که با حضور قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی، تعدادی از مدیران اداره کل و همکاران روابط عمومی برگزار شد از مدیر روابط عمومی این اداره کل به واسطه سه سال حضور در این مسئولیت تقدیر شد.

در این مراسم قادر آشنا ضمن تشکر از فعالیت‌های سه ساله مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی خطاب به محسن حسن‌زاده گفت: متاسفانه شرایط اداری به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم از حضور دلسوزانه شما استفاده کنیم.

وی در همین رابطه افزود: مسئولیت روابط‌ عمومی کار سنگینی است و نیاز به تلاش تمام وقت دارد. من از سال ۱۳۹۲‌ وی را می‌شناسم و از آن زمان هم ارتباط مستمری داشتیم و در دوره مدیریت اخیر هم با دغدغه و پیگیری بیشتری کار در حوزه روابط‌ عمومی پیگیری می‌شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان با ذکر حدیثی از امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: این سعادت بزرگی است که در پایان این رفت‌ و آمدها و مسئولیت‌ها دوستی‌ها تداوم پیدا کرده و ذکر خیر از انسان باقی بماند.

در این مراسم حسن‌زاده نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل هنرهای نمایشی و تشکر از همکاران خود در اداره‌کل در مدت مسئولیت خود گفت: خدمت در این موقعیت افتخار بزرگی بود و امیدوارم در این مسیر و در آینده همچنان بتوان از تمام ظرفیت‌های این حوزه برای خدمت به هنرمندان تئاتر و معرفی توانایی‌های مجموعه استفاده کرد.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات محسن حسن‌زاده تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×