» آرشیو مطالب » مجموعه داستان های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس منتشر می شود
آرشیو مطالب - تئاتر ایران

مجموعه داستان های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس منتشر می شود

اسفند 12, 1396 0

مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح از انتشار مجموعه داستان های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس با عنوان «در پی عشق دویدن» خبر داد.

به گزارش تئاتر آنلاین و به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، امیر نصیربیگی مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: با توجه به رسالت گروه هنرهای نمایشی روایت فتح در تامین و تدارک منابع و محتوای حوزه تخصصی و لزوم بهره برداری از آثار مکتوب، داستانی و ادبیات شفاهی ماندگار در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارایه اسلوبی مدون و علمی جهت استفاده مؤثر نمایشنامه نویسان خلاق و متعهد از منابع داستان های دراماتیک، بر آن شدیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود و با بهره گیری از اساتید و نویسندگان جوان، مجموعه داستان های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس را با عنوان «در پی عشق دویدن» تهیه و تدوین کنیم.

نصیر بیگی افزود: این کتاب در ۶ فصل شامل بیش از ۴۰ داستان دراماتیک و ۶ نمایشنامه بر اساس داستان های مذکور به رشته تحریر در آمده است. این مجموعه با همراهی نویسندگانی چون سعید تشکری، عبدالرضا فریدزاده، محمدرضا آریان فر، سیروس همتی، ندا ثابتی و با هدایت و سرپرستی نصرالله قادری پدید آمده است که امیدواریم این اثر ارزشمند مورد توجه و قبول جامعه فرهیخته و هنرمندان تئاتر کشور قرار گرفته و بستری برای خلق آثار متون نمایشی ماندگار خصوصا برای شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت باشد.

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در پایان عنوان کرد: این اثر پس از مراسم رونمایی در اوایل سال آینده توسط انتشارات ساقی منتشر و در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۷ در دسترس عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×