» آرشیو مطالب » در شهرکرد؛ نمایش «موش و شیر» اجرا شد
نمایش موش و شیر
آرشیو مطالب - استان ها

در شهرکرد؛ نمایش «موش و شیر» اجرا شد

شهریور 13, 1395 0

نمایش «موش و شیر» کاری از هنر جویان آموزشگاه هنرهای نمایش آرام شهرکرد در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش تئاتر آنلاین، مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام گفت: نمایش «موش و شیر» اجرایی است از هنر جویان کودک و نوجوان آموزشگاه که در طول یک‌ترم فعالیت آموزشی آنچه از هنر های نمایشی آموخته اند را با این نمایش به روی صحنه آوردند.
رضا ولی پور دهکردی افزود: کلاس‌های کودک و نوجوان این آموزشگاه توسط دکتر کمال‌الدین شفیعی از اساتید تئاتر ایران‌زمین اداره می‌شود که سابقه فعالیت او در تئاتر به‌ویژه تئاتر کودک و نوجوان به نیم‌قرن می‌رسد.
به گفته وی در این اجرای نمایشی تلاش شده ضمن ساده اجرا کردن از تمامی هنر جویان کلاس برای بازی و حتی عوامل یک نمایش استفاده شود و همه فعالیت‌های تخصصی در تئاتر چون کارگردانی، طراحی، موسیقی و … توسط خود هنر جویان اجرا شود.
ولی پور اظهار داشت: هنر جویان زیر نظر استاد شفیعی یکی از داستان‌های کلیله‌ودمنه را به نام موش و شیر به روی صحنه بردند که با استقبال خوب خانواده‌های این هنر جویان و دیگر هنرمندان استان روبه‌رو شد.
در این نمایش فاطمه کبیری، محمدعلی ایل‌بیگی، ستایش تیشنیزی، سارا حیدریان، ژسنا افیونی، هیلا قائد امینی، نازنین امین فر، مهرناز لله گانی، ایلیا نوید، مبینا حیدری، آرمین بهرامی و ریحانه نیک زاد همکاری داشته و ایفای نقش کرده اند.
آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد بیش از ۳ سال است که در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد و تاکنون هنرجویان زیادی را آموزش داده و به بدنه تئاتر استان معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×