» آرشیو مطالب » امیرحسین شفیعی دبیر همایش «نمایش ترافیک» شد
آرشیو مطالب - تئاتر ایران

امیرحسین شفیعی دبیر همایش «نمایش ترافیک» شد

تیر 13, 1396 2

طی حکمی از سوی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر دومین همایش «نمایش ترافیک» منصوب و مامور به برگزاری کمپین «از خودمان شروع کنیم» شد.

به گزارش تئاتر آنلاین، طی صدور حکمی از سوی کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر دومین همایش «نمایش ترافیک» منصوب و مامور به برگزاری کمپین «از خودمان شروع کنیم» شد.

در متن این حکم آمده است:

«با نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند شما در عرصه‌ هنرهای نمایشی کشور و مدیریت فرهنگی و اجرایی و با توجه به برگزاری دومین دوره از همایش نمایش ترافیک «از خودمان شروع کنیم» بدین‌وسیله به عنوان دبیر بخش هنرهای نمایشی کمپین مذبور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و همکاری با گروه‌های نمایشی کشور و نیز ارگان‌های ذی‌ربط در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش موفق و مؤید باشید.»

دومین همایش «نمایش ترافیک» با شعار «از خودمان شروع کنیم» به همت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور ناجا با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و شهرنشینی، نقد رفتار شهروندان در مواجهه با ترافیک و رعایت حقوق شهروندان با همکاری ۴۰ گروه نمایشی از ۲۲ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×