» آرشیو مطالب » فروش گیشه سینماها در دوران پسا کرونا به حالت قبل بازنمی‌گردد
3914712
آرشیو مطالب - سینما و تئاتر بین الملل

فروش گیشه سینماها در دوران پسا کرونا به حالت قبل بازنمی‌گردد

مهر 16, 1400 1

3914712

مدیر استودیوی هالیوودی می‌گوید باکس آفیس پس از کرونا هم همچنان ۲۰ درصد پایین‌تر از قبل خواهد بود.

به گزارش تئاتر آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، دانا لنگلی رییس هیات مدیره شرکت یونیورسال می‌گوید صنعت فیلم همچنان با چالش‌های کووید -۱۹ روبه رو است و «نرمال جدید» حتی بدون اینکه ویروس سالن‌های سینمای سراسر جهان را ببندد، اتفاق می‌افتاد.

او در کنفرانسی گفت که این صنعت در لحظه یک تحول و تغییر اساسی است و اضافه کرد: به نظرم اکنون شاهد به وقوع پیوستن چیزی هستیم که از قبل از دوران پاندمی آغاز شده بود. شرکت‌های استریمینگ عملکرد خارق‌العاده‌ای دارند و تولیدشان را گسترش می‌دهند و این اتفاق از مدتی پیش شروع شده بود.

او گفت واقعیت یک سال آینده با حال حاضر متفاوت خواهد بود و به همین دلیل یونیورسال هم نگاه محافظه‌کارانه‌تری نسبت به آینده خواهد داشت.

لنگلی گفت: هیچیک از ما واقعاً چیزی نمی‌داند. اگر به یک سال قبل نگاه کنیم، بیشترمان فکر می‌کردیم صنعت فیلم و سینما رفتن تا امروز به حالت عادی برگردد، اما حالا انتظار داریم که از اینجا به بعد هم بازار سینمایی ۲۰ درصد نسبت به قبل از پاندمی پایین‌تر باشد و مدت خیلی زیادی طول بکشد که بتواند دوباره به ارقام قبلی بازگردد.

با این حال، با وجود اینکه دیگر استودیوها دارند سعی می‌کنند برنامه‌های اکران سینمایی خود را با جاه‌طلبی‌های بخش‌های استریمینگ ترکیب کنند، یونیورسال به تجربه سینمایی متعهد مانده است.

لنگلی گفت: نحوه پولی‌سازی محتوای ما به عنوان یک استودیوی فیلم این است که کارمان با نمایش سینمایی آغاز شود و یک کمپین بازاریابی بزرگ پشتش باشد. آن کمپین بازاریابی بزرگ و ردپای سینمایی چیزی است که باعث می‌شود فیلم‌ها اهمیت داشته باشند. این امر تغییر نخواهد کرد.

به گزارش تئاتر آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، دانا لنگلی رییس هیات مدیره شرکت یونیورسال می‌گوید صنعت فیلم همچنان با چالش‌های کووید -۱۹ روبه رو است و «نرمال جدید» حتی بدون اینکه ویروس سالن‌های سینمای سراسر جهان را ببندد، اتفاق می‌افتاد.

او در کنفرانسی گفت که این صنعت در لحظه یک تحول و تغییر اساسی است و اضافه کرد: به نظرم اکنون شاهد به وقوع پیوستن چیزی هستیم که از قبل از دوران پاندمی آغاز شده بود. شرکت‌های استریمینگ عملکرد خارق‌العاده‌ای دارند و تولیدشان را گسترش می‌دهند و این اتفاق از مدتی پیش شروع شده بود.

او گفت واقعیت یک سال آینده با حال حاضر متفاوت خواهد بود و به همین دلیل یونیورسال هم نگاه محافظه‌کارانه‌تری نسبت به آینده خواهد داشت.

لنگلی گفت: هیچیک از ما واقعاً چیزی نمی‌داند. اگر به یک سال قبل نگاه کنیم، بیشترمان فکر می‌کردیم صنعت فیلم و سینما رفتن تا امروز به حالت عادی برگردد، اما حالا انتظار داریم که از اینجا به بعد هم بازار سینمایی ۲۰ درصد نسبت به قبل از پاندمی پایین‌تر باشد و مدت خیلی زیادی طول بکشد که بتواند دوباره به ارقام قبلی بازگردد.

با این حال، با وجود اینکه دیگر استودیوها دارند سعی می‌کنند برنامه‌های اکران سینمایی خود را با جاه‌طلبی‌های بخش‌های استریمینگ ترکیب کنند، یونیورسال به تجربه سینمایی متعهد مانده است.

لنگلی گفت: نحوه پولی‌سازی محتوای ما به عنوان یک استودیوی فیلم این است که کارمان با نمایش سینمایی آغاز شود و یک کمپین بازاریابی بزرگ پشتش باشد. آن کمپین بازاریابی بزرگ و ردپای سینمایی چیزی است که باعث می‌شود فیلم‌ها اهمیت داشته باشند. این امر تغییر نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×