Image

اعلام نتایج بازبینی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی

هیئتِ داورانِ بازبینِ بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآترِ استانِ خراسانِ رضوی [رضوان] پس از بازبینی‌ی فهرست پذیرفته‌شده‌گان را از میان چهل و چهار اثر متقاضی‌ راه‌یابی به جشنواره‌ی رضوان، در مشهد و یازده شهرستانِ استان، اعلام نمود.

به گزارش تئاتر آنلاین، «آرش خیرآبادی» رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، اسامی آثار پذیرفته شده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی(رضوان) را مشروط به بازیینی مجدد اعلام کرد؛

آثار مشهدی/ بدون اولویت

«آدیداس» به کارگردانی «پویا غازی»

«رومئو ژولیت» به کارگردانی «مسعود صفری»

«روزمرگی» به کارگردانی «احسان نگهبان»

«قسمتی از بنفش، سرخ است» به کارگردانیِ «مژده رحمان‌زایی»

«خیاط» به کارگردانی «مصطفی نصیری»

«پلوتون سیاره نیست» به کارگردانی «سعیده جانقربانیان» و «علیرضا طلایی‌پور»

«خام به صورتِ زنده» به کارگردانی «امیرحسین اژیر»

«مرداس پسری بازمانده از مرداس» (تاسیان) به کارگردانی «امیر رستگار»

«هزار فرسنگ زیر دریا» به کارگردانی «شادی غفوریان»

«همه مرد منتظر» به کارگردانی «اسماعیل بایگی»؛ منتخب جشنواره میثاق

شهرستان‌ها/ بدون اولویت

«هتل تایگا» به کارگردانی «احسان عاقل» از کاشمر

«یوتاب» به کارگردانی «مهدی حسن‌زاده» از تربت حیدریه

آثار جایگزین

«آنقدر مرد شده‌ای که دیگر نمی‌شناسمت» به کارگردانی «میترا بابایی» از قوچان

«فراموشی» به کارگردانی «محمد اخروی» و «نوید اسدیان» از مشهد

بیانیه هیأت بازبینی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی

هیئتِ داورانِ بازبینِ بیست و هشتمین جشنواره‌ی تآترِ استانِ خراسانِ رضوی [رضوان] پس از بازبینی‌ی کاملِ تمامِ آثار و نقد و بررسی‌ی موشکافانه در تمامِ جوانبِ ساختاری و محتوایی و نیز با دقتِ ویژه، فهرستِ پذیرفته‌شده‌گان را از میانِ چهل و چهار اثرِ متقاضی‌ی راه‌یابی به جشنواره‌ی رضوان، در مشهد و یازده شهرستانِ استان، اعلام می‌دارد.

لازم به ذکر است تمام آثار انتخاب شده به صورت مشروط بوده و تمام نمایش‌ها بازبینی مجدد می‌شوند:

هیئتِ داورانِ بازبین کلیه‌ی آثارِ حاضر در فهرست را «مشروط به بازبینی‌ی مجدد» می‌داند. شرایطِ بازبینی‌ی مجدد به شرحِ ذیل است:

الف- کارگردانانی که آثارشان به جشنواره‌ی امسال راه یافته است، می‌بایست حداکثر ظرفِ مدتِ سه روز، درمشهد به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی تآترِ رضوان [دفتر انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی استان] یا دفاترِ انجمنِ هنرهای نمایشی‌ی شهرستانِ تابعه‌ی خود مراجعه کرده و فرمِ مخصوصِ بازبینی‌ی مجدد را از مسوولانِ ذی‌ربط دریافت نمایند.

ب- دبیرخانه‌ی جشنواره برای هر اثر، از میانِ سه داورِ بازبینِ جشنواره، یک نفر را به عنوانِ استادراه‌نما معرفی کرده تا در اولین فرصت با حضور در تمریناتِ گروهِ نمایشی، تغییرات، تصحیحات و پیش‌نهاداتِ داوران بازبین را به کارگردانِ اثر منتقل سازد.

پ- کارگردانانِ آثار می‌بایست تا پیش از برگزاری‌ی جشنواره، نسبت به اِعمال تغییراتِ اعلام شده از سوی استادراه‌نما اقدام نمایند. در غیر این صورت، اثرِ نمایشی از فهرستِ راه‌یافته‌گان به جشنواره حذف خواهد شد.

ت- آثارِ مشروط شده تنها در صورتِ تأییدِ نهایی‌ی استادراه‌نما به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

توجه:

۱) چنان‌چه اثری از مجموعه‌ی عناوینِ بالا به هر علت از حضور در جشنواره انصراف داده و یا موردِ تأییدِ اعضای محترم شورای نظارت قرار نگیرد، از فهرست حذف و به جای آن، با ترتیبِ اولیت، آثارِ جای‌گزین واردِ جشنواره خواهند شد.

۲) چنان‌چه اثری از مجموعه‌ی عناوینِ بالا پس از بازبینی‌ی مجدد توسطِ استاد راه‌نما حذف شود، هیچ جای‌گزینی نخواهد داشت.

۳) نمایشِ «همه‌ی مردِ منتظر» به صورتِ مستقیم از جشنواره‌ی میثاق به جشنواره‌ی تآترِ رضوان راه یافته و توسطِ داورانِ همان جشنواره موردِ ارزیابی قرار گرفته است.

هیئت داورانِ بازبین این دوره از جشنواره‌ی تآترِ استانی خراسان رضوی(رضوان)، آرای خود را در حضور دبیر جشنواره، آقای آرش خیرآبادی، نهایی کرده و به امضای هر سه نفر رساندند.

اعضای هیئت داوران بازبین بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی (رضوان)

آقایان «حمیدرضا سهیلی»، «جواد اشکذری» و «عبدالله برجسته»

 

دیدگاه

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روش‌های تبلیغ از روی دست هم کپی می‌شوند/ تئاتر را دست کم می‌گیرند

یک مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با اشاره به اینکه با تغییر مناسبات تئاتر تبلیغات مجازی نقش پررنگی در معرفی آثار پیدا کرده است، نکاتی درباره چگونگی تبلیغ مناسب برای جذب مخاطب متذکر شد. محمدرضا ایمانیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر در گفتگو با تئاتر آنلاین درباره تغییر شکل تبلیغ برای نمایش هایی