Image

وقتی «ترنج» اجازه ورود به مهمانی ندارد


نمایش «ترنج» به کارگردانی افسانه زمانی از روز ۲۸ تیر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسندگی نمایش زنده «ترنج» را که مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است نسرین خنجری و افسانه زمانی برعهده داشته‌اند. این اثر نمایشی به کارگردانی افسانه زمانی از ۲۸ تیر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بهناز بستان‌دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی و مرضیه نادری به همراه ۲ بازیگر خردسال به نام‌های بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: عمارت اعیانی برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهوست، در مطبخ نیز همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند اما ترنج کوچولو دلخور است چرا که هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می‌رود که …

طراحی صحنه و لباسِ نمایش «ترنج» را به ترتیب سینا ییلاق‌بیگی و افسانه زمانی بر عهده داشته‌اند و عبدالله آتشانی برای آن آهنگسازی کرده است.

برای نمایش «ترنج» مهدی دوایی طراحی پوستر و بروشور و مهدی آشنا عکاسی کرده است، همچنین بهشته قهرمان‌نژاد کار گریم و مهرداد باقری وظیفه ساخت دکور را بر عهده داشته‌اند.

در این نمایش مژده پورزنگنه به‌عنوان دستیار کارگردان، ریحانه مطهری روابط عمومی و تبلیغات و ندا آل‌طیب نیز به عنوان مشاور رسانه‌ای با کارگردان همکاری داشته‌اند.

نمایش «ترنج» از پنجشنبه ۲۸ تیر همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۹ برای عموم در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا خواهد شد.

کد خبر ۴۳۴۷۴۴۵
آروین موذن زاده

دیدگاه

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روش‌های تبلیغ از روی دست هم کپی می‌شوند/ تئاتر را دست کم می‌گیرند

یک مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با اشاره به اینکه با تغییر مناسبات تئاتر تبلیغات مجازی نقش پررنگی در معرفی آثار پیدا کرده است، نکاتی درباره چگونگی تبلیغ مناسب برای جذب مخاطب متذکر شد. محمدرضا ایمانیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر در گفتگو با تئاتر آنلاین درباره تغییر شکل تبلیغ برای نمایش هایی