Image

«دریازدگی» روی صحنه تئاتر باران

نمایش «دریازدگی» به نویسندگی سینا شفیعی و کارگردانی مشترک مسعود بیگلری و محمدرضا مرتضوی در تئاتر باران روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر آنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر باران، «دریازدگی» عنوان نمایشی است که از ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سالن تئاتر باران روی صحنه می رود. کارگردانی این اثر را مسعود بیگلری و سید محمدرضا مرتضوی به عهده دارند.

سید رهام عسگرپور، مهناز میرزایی، ریحانه یزدان یار و هستی بحری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«دریازدگی» که در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت توانست نامزد دریافت بهترین نمایشنامه و بهترین بازیگر زن باشد و مورد استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفت.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای این نمایش در توییتی تصریح کرد: تئاتر «دریازدگی» را دیدم، کاری از جوانان خلاق کرج با مضمون خانواده، عشق و زمان.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تو هر دنیایی یه سری معامله صورت می گیره مثلا اینجا عشق رو ازمون می گیرن و عمر رو بهمون می فروشن … «دریازدگی» شرح نقش عشق در زندگی آدم ها است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به تهیه کننده: مرتضی مرادی، مشاوران کارگردان: سعید حسنلو، سینا شفیعی، طراح صحنه: سید محمدرضا مرتضوی، طراح لباس: سحر هنرور، طراح پوستر و بروشور: مهدی دوایی، طراح نور: مسعود بیگلری، آهنگساز: یوسف قربانی، گروه کارگردانی: عطا نامجوفر، محمدرضا محمدپور، منشی صحنه: آیدا هاشمی، مینا بیگلری، مدیر صحنه: آریا داراب پور، دستیار صحنه و لباس: محمد امیری، ساخت و اجرای دکور: عطا نامجوفر، مسعود سقلاطون نیا، روابط عمومی: مریم رودبارانی و عکاس: فاطمه یزدانیار و شیما مردانی اشاره کرد.

نمایش «دریازدگی» در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر ۲ اجرا داشت.

دیدگاه

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روش‌های تبلیغ از روی دست هم کپی می‌شوند/ تئاتر را دست کم می‌گیرند

یک مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با اشاره به اینکه با تغییر مناسبات تئاتر تبلیغات مجازی نقش پررنگی در معرفی آثار پیدا کرده است، نکاتی درباره چگونگی تبلیغ مناسب برای جذب مخاطب متذکر شد. محمدرضا ایمانیان مدیر روابط عمومی و تبلیغات تئاتر در گفتگو با تئاتر آنلاین درباره تغییر شکل تبلیغ برای نمایش هایی